Prometni kaos zbog kojeg su mnogi izgubili živce nastao je zbog nemara HAC-a, koji je odlučio da bi radove na tunelima Plasina i Brezik bilo dobro obaviti baš u vrijeme kad na cestama ima znatno više prometa nego inače. U oba ova tunela je, naime, zbog sanacija sustava odvodnje otvorena bila samo jedna cijev zbog čega se na dionici autoceste A1 koja se inače prođe za 10-ak minuta čekalo oko dva sata.

"Tehnologija izvođenja radova u tunelima uvjetuje zatvaranje cijevi zbog sigurnosti korisnika u prometu. Radove sanacije zbog zimske službe nije bilo moguće izvoditi prije", tvrde iz HAC-a.

Stručnjaci: Kriva je nesposobnost

No, prometni stručnjak Rajko Horvat, koji je i sam zapeo u koloni na autocesti A1, u razgovoru za RTL tvrdi da se prometni kaos mogao izbjeći.

"Ovo je samo dokaz nesposobnosti, neorganiziranosti i nestručnosti onih koji brinu za planiranje, organiziranje i održavanje cesta, odnosno autocesta", kazao je Horvat.

Slaže se i Ivan Dadić, bivši dekan Prometnog fakulteta i član HAC-ovog nadzornog odbora.

"U ovakvim situacijama vidi se koji su ljudi sposobni, koji nisu, koji su ljudi odgovorni koji nisu. Ako bi se doveo njihov status u firmi u sustav odgovornosti, onda bi vjerojatno oni koji su odgovorni za taj dio izgubili tu rukovodeću funkciju, bili bi smijenjeni", komentirao je Dadić.
 
 
Izvor: Index.hr
Piše: J.C.
Foto: FAH
Objavljeno: 4. 5. 2015.
 
 
 
 
Puno se HAC-ove sposobnosti izgubilo u političkome kadroviranju i namještanju uhljeba: veliki broj uhljeba namješten je na šefovska mjesta, a ne znaju posao koji bi trebali raditi.
 
Istim tim uhljebima prepušta se i još jedno restrukturiranje tvrtke. I onda je prvi potez proširenje Uprave, s tri na 5 članova.
 
Umjesto da se ide u klasični postupak: naručiti studiju restrukturiranja kod Ekonomskog fakulteta ili Instituta. Možda taj postupak ne bi bio najbrži, ali bi sigurno dao najbolje rezultate. Naime, ne bi bio izrađen po imenima, nego po funkcioniranju tvrtke.