Zatvorena većina odmorišta na A1
(Slobodna Dalmacija, tiskano izdanje)
ŠTEDNJA DO 30. TRAVNJA 2015. GODINE
Zatvaranjem odmorišta kategorije D i D+ na autocesti A1 zbog bitno smanjenog prometa u odnosu na ljetne mjesece planira se kako će HAC do kraja travnja 2015. uštedjeti oko 700.000 kuna
![9070.zatvoreno odmoriste](/upload/vijesti11/9070.zatvoreno-odmoriste.jpg)
Dolaskom tmurnih i hladnih jesenskih dana, tužna jesen i duge zimske noći stigle su i na autocestu A1 Zagreb-Split-Dubrovnik, na kojoj je približavanjem kraja godine svakim danom sve manje prometa, naročito nakon Svih svetih. Svim vozačima koji češće koriste autocestu. popularnu Dalmatinu, zasigurno je upalo u oči kako su pojedina odmorišta na toj dionici početkom studenog ponovno zatvorena za korištenje, ne samo u Lici nego i u Dalmaciji. Postavljeni su znakovi zabrane prometovanja i fizičke prepreke u vidu crveno-bijelih „jersija“ koje ne dopuštaju ulazak na odmorište. Najuprije je uslijedilo zatvaranje gotovo svih odmorišta u Lici (iznimka je odmorište Modruš s desne strane autoceste, te Jezerane s lijeve strane), a u samo nekoliko dana isto se dogodilo i na dijelu Dalmatine koja se proteže ispod Svetog Roka sve do Splita. te dalje do Vrgorca i Ploča.
Na zatvaranje dijela odmorišta u Lici i Dalmaciji u HAC-u su se odlučili zbog mjera štednje i smanjenja troškova održavanja. Naime, istu stvar HAC-ovci su napravili lanjske godine u studenom kada su gotovo sva odmorišta na Dalmatini bila zatvorena do 30. travnja i početka turističke sezone. Prema saznanjima od prošle godine ovakvom regulacijom prometa, odnosno zatvaranjem dijela odmorišta na Dalmatini u razdoblju od 1. studenog 2014. pa do 30. travnja 2015. godine, HAC će ušte- tjjeti oko 700.000 kuna.
Smanjenje troškova
Odluka o „isključivanju“ iz prometa odmorišta niže razine uslužnosti (tip D i D+) na autocesti A1 (Zagreb-Split- Dubrovnik) donesena je u cilju optimalizacije i smanjenja troškova njihova održavanja u razdoblju od 1. studenog do 30. travnja (izvan turističke sezone), i to zbog bitno smanjenog prometa u odnosu na ljetni period, uz napomenu da mreža pratećih uslužnih objekata više razine uslužnosti na navedenim cestama u potpunosti zadovoljava potrebe korisnika autoceste u tom razdoblju.