Prije svega, nakon održanih sastanaka i razgovora sa svim skupinama radnika, Sindikat u skladu s izjašnjavanjem članova i članica nije pristao na prijedlog poslodavca za skraćenjem radnog vremena na 32 sata tjedno budući da su se radnici složili da bi im to dodatno urušilo standard koji već sad zaostaje za standardom radnika drugih poduzeća u autocestarskom sektoru.

Jedinstven stav članova i članica da u situaciji pandemije i pada prometa nije primjereno tražiti povećanja, ali isto tako ni pristajati na rezove s obzirom na uspješno poslovanje poduzeća prethodnih godina doveo je do produženja postojećeg Kolektivnog ugovora i zadržavanja postojećih prava do kraja 11. mjeseca.

Istovremeno s pregovorima za Kolektivni ugovor, Sindikat je uspješno riješio još dva pitanja važna za radnike na cesti: regulirali smo radno vrijeme cestara i unaprijedili uvjete rada kroz rješavanje pitanja dostave vode. Također, Sindikat je bio uz radnike čiji su ugovori o radu na određeno vrijeme istekli i pobrinuo se da im po odlasku iz firme budu isplaćeni svi zaostaci.

U procesu koji se odvijao tijekom posljednjih mjeseci treba istaknuti ulogu još dvaju tijela radničkog predstavljanja čije je osnivanje potaknuo Sindikat - radničkog vijeća i povjereništva radnika za zaštitu na radu. Radničko vijeće bilo je prisutno i uključeno u pitanja vezana uz prenamjenu radnih mjesta, pratilo je primjenu Kolektivnog ugovora i zakonskih odredbi kao i primjenu pravila zaštite na radu te nastavlja raditi u cilju osiguravanja povratka svih radnika na njihova izvorna radna mjesta.

U skoro vrijeme cilj Sindikata bit će izjednačiti plaće radnika i radnica Bina-Istra upravljanja i održavanja s plaćama radnika ostalih tvrtki iz branše koje djeluju u Hrvatskoj. Za postizanje tog cilja bit će važno da budemo brojni i informirani, stoga – učlanimo se u sindikat, budimo solidarni i borimo se za svoja prava!