Naime, prema našim saznanjima, trinaestorici vozača koji su primljeni preko Agencije početkom prosinca prošle godine, ugovor više neće biti produžen nakon što im istekne 31. ožujka. A na njihovo mjesto trebali bi doći vozači, odnosno djelatnici HAC-a, iz Šibenika i Brinja, koji su, doznajemo, već dobili zadatak da polažu određene kategorije kako bi bili premješteni u Tinov grad.

Kakva je to radna slika HAC-ova Centra za održavanje i kontrolu prometa? Skupilo se tu podosta ljudi sa svih strana, koji puno koštaju porezne obveznike, a moglo se na tome u ovim kriznim vremenima znatno uštedjeti. Voditelj baze, šef pravca, poslovođa, administrator, skladištar, šef mehaničara, svi oni su s područja Imotske krajine, a, zamislite, šef električara dolazi čak iz Zadra, drugi električar iz Metkovića, a jedan iz Brinja.

Tri operatera stižu iz Šibenika, a ostali iz Imotskog. Što se tiče ophodara, tu je sve jasno, jer su svi ponovno s područja Imotske krajine. Desetorica vozača je iz Imotske krajine, a po jedan iz Ploča, Metkovića i Vrgorca.

Dodaci na plaću

Prema našem izvoru, radnici koji dolaze iz Zadra, Šibenika i Brinja imaju na raspolaganju službeni automobil, toče gorivo na karticu, uz dobru plaću koju primaju mjesečno stiže im i dodatak od oko 3000 kuna (za hranu i ostalo, budući da u Centru ne radi kuhinja), dok ovi koji stižu iz Imotske krajine primaju oko 1500 kuna putnih troškova. Zamislite koji su to novci? A mogli su se uštedjeti da se angažiralo lokalno stanovništvo.

U Vrgorcu bi mnogi bili sretni da prime samo tih 3000 kuna. Dok se u Tinovu gradu vode “dvorske bitke” za preuzimanje vlasti između Ante Pranića iz Nezavisne liste mladih, aktualnoga gradonačelnika Boris Matkovića (HDZ) i šefa SDP-a Rade Bobanca, dotad im na kućni prag dolaze raditi ljudi iz drugih sredina, a njihovi sugrađani broje dane na Zavodu za zapošljavanje.
 
 
Izvor: Slobodna Dalmacija
Autor: Mate Primorac
Foto: Ivo Ravlić/CROPIX
Objavljeno: 3. 3. 2015.