Huzjan je dipl. ing. građevinarstva i doktor prometnih znanosti, bio je dugogodišnji direktor tehničkog sektora, projekata EU te član Uprave HAC ONC-a, a ovo je njegov prvi intervju kao glavnog direktora najveće hrvatske cestovne kompanije, HAC-a.

Kako ocjenjujete stanje u HAC-u i svoju poziciju na njegovu čelu?

- Na čelo HAC-a dolazim s mjesta direktora HAC ONC-a, tako da imam neposredna iskustva u poslovanju HAC-a, posebno kad je riječ o najvećem dijelu poslovanja, koji se odnosi na održavanje i naplatu cestarine, što je izvodio HAC ONC. Pripajanjem HAC ONC-a HAC-u kontinuitet poslovnih procesa se nastavlja. Dakle, u ovom kontekstu nema puno iznenađenja. Najveći je dio mojeg poslovnog puta vezan uz cestovni sektor, a godine iskustva na rukovodećim pozicijama u ovom sektoru smatram dobrim temeljem za vođenje velikog sustava kao što je HAC. Istaknuo bih da HAC ne čini samo Uprava nego cijeli niz stručnjaka u svojim područjima rada i svi zajedno ćemo, kao tim, pridonijeti odgovornom ispunjavanju zadataka. Snagu tvrtke čine ljudi. Za uspješno obavljanje posla važni su motivacija i pozitivan pristup. Međutim, da biste to dobili, radnicima je bitna komunikacija, kao i jasne smjernice nadređenih. Dolazimo do toga da je za dobro poslovanje ključan timski rad. Naravno da direktor donosi odluke i udara smjer razvoja i povećanja efikasnosti poslovanja i to ću i činiti.

Koji je razlog pripajanja HAC ONC-a HAC-u?

- Budući da su operativne službe, naplata cestarine i održavanje autocesta izdvojeni isključivo zbog monetizacije, odnosno privatizacije te da je Vlada odustala od prodaje, više nema ni jednog razloga za postojanje dviju tvrtki. Vlada je u ožujku 2017. donijela odluku o prihvaćanju poslovnog i financijskog restrukturiranja cestovnog sektora. Prihvaćanjem projekta