Od imenovanja nove Uprave (od kolovoza o.g.) radnici nam se sve više žale na revanšizam, pritiske, mobing, prijetnje, histerična izderavanja pojedinih šefova i kažnjavanja za svaku sitnicu, jednom riječju DIKTATURA. Na kraju sezone predložili smo Upravi da nagradi barem dvadesetak radnika koji su dali najveći doprinos da ova sezona s najvećim prometom otkad se naplaćuje cestarina prođe s najmanje pritužbi. Odgovor smo dobili u nezapamćenoj represiji.

Ovakvo stanje odnosa rukovodećeg kadra prema radnicima u pojedinim organizacijskim jedinicama nismo imali od osnivanja tvrtke HAC-ONC. Radničko vijeće i sindikati su o svemu upoznali našeg vlasnika HAC i ARZ, međutim, stanje se nakon toga samo pogoršalo. O svemu je preko predstavnika radnika upoznat i Nadzorni odbor, a sindikati su održali i jedan sastanak s ministrom Sinišom Hajdašem Dončićem 24. studenog o.g. i o svemu ga izvijestili. Uprava je odgovorila još većom represijom, posebno na radnike Sektora za naplatu cestarine.

Od 11. prosinca je pokrenuta medijska hajka, posebno na blagajnike, referente i operativne rukovodioce. Podaci kojima se zlonamjerno manipulira u medijima dostupni su samo Upravi i njihovim najbližim suradnicima, pa je lako zaključiti da su od njih naručeni. Kako se protiv vas masovno pokreću disciplinski postupci i svakodnevno ste izloženi javnom linču zbog objava u gotovo svim medijima, Radničko vijeće i Nezavisni cestarski sindikat su putem medija o tome upoznali javnost i korisnike, te ih zamolili da ukoliko cestarinu plaćaju devizama pripreme iznos dostatan za pripadajuću cestarinu. Također smo ih upoznali da povrat deviza nije dozvoljen, a niti zamjena deviza. Od Poslodavca smo zatražili da vas zaštiti na radnom mjestu i da vam omogući uvjete za rad po Pravilniku, jer je to obvezan; od sitnih novaca od jedne lipe nadalje, mogućnosti predaje lipa prilikom obračuna utrška, fizičke zaštite, zaštite dostojanstva, zaštite od stresa i priznavanja vremena pripreme i predaje obračuna u radno vrijeme sukladno ZOR-u.

Od vas tražimo da se strogo pridržavate pravilnika, a posebno kad korisnik plaća cestarinu devizama.

1. Korisnicima prilikom plaćanja devizama vraćajte isključivo kune i lipe i nemojte im mijenjati devize u kune. U slučaju takvih zahtjeva upoznajte ih da vam je to zabranjeno i uputite ih na najbližu mjenjačnicu;

2. Prilikom svake transakcije primajte najmanji mogući iznos deviza dostatan za naplatu odgovarajuće cestarine, da vas ne mogu optužiti za nelogične transakcije;

3. Dok uredno ne evidentirate i odložite sredstva plaćanja cestarine i pripadajuću dokumentaciju ne započinjite novu transakciju. Vrijeme naplaćivanja vam nije ograničeno, a za svaku grešku se izlažete najstrožim sankcijama;

4. Na dionicama na kojima nije dozvoljena napojnica, ukoliko korisnik želi nagraditi vašu uslužnost i ljubaznost, upozorite ga da nemate pravo na napojnicu, a ako inzistira uredno je ukucajte u kasu sukladno Pravilniku;

5. Prema korisnicima se odnosite uljudno i ljubazno im pružite informacije koje od vas traži ukoliko ih znate;

6. Ukoliko korisnici traže od vas bilo što mimo Pravilnika upozorite ih da na to nemate prava, a ukoliko doživite bilo kakvu neugodnost obratite se prvom nadređenom i sve upišite u izvješće vođe smjene;

7. Predaji obračuna posvetite dovoljno pažnje i vremena, jer za svaku grešku možete biti sankcionirani;

8. Ukoliko ste bili ili vam se desi da ste od strane predstavnika Poslodavca izloženi pritiscima, mobingu, povredi dostojanstva ili bilo kakvom maltretiranju, prijavite ga prvom njegovom nadređenom i o tome upoznajte Radničko vijeće. Ova točka se odnosi i na radnike ostalih organizacijskih jedinica.