U nekoliko tehničkih jedinica održavanja Hrvatskih autocesta već neko vrijeme radi nekoliko desetaka radnika s ugovorom o radu na određeno vrijeme koji su zaposleni nakon što su otvorene nove dionice autocesta. Budući da sve potrebne poslove na novootvorenim dionicama nisu mogli obaviti isključivo radnici koji su u te jedinice raspoređeni iz drugih tehničkih jedinica, zaposlen je dodatan broj radnika na određeno vrijeme.

Iako je vrijeme pokazalo da za radom ovih radnika postoji stalna potreba i da je bez njih nemoguće organizirati rad, postojala je bojazan da će istekom ugovora o radu u ožujku ove godine 19 takvih radnika ostati bez posla. Budući da posao održavanja autocesta ne može funkcionirati bez tih ljudi, očito je da bi prije ili kasnije na ta radna mjesta morali biti zaposleni neki drugi radnici, no s obzirom da je ovih 19 radnika poslodavac već obučio za rad u sustavu i uložio u njihovo certificiranje, pred poslodavcem smo zastupali stav da bi njihovo otpuštanje i zapošljavanje drugih radnika stvorilo nepotreban dodatni trošak poduzeću.

Zalaganjem sindikata ugovori 19 radnika produženi su do kraja godine, a ako se nastavi pokazivati da bez rada tih radnika sustav ne može funkcionirati, tražit ćemo da ih se zaposli putem ugovora na neodređeno vrijeme jer će u tom slučaju jedino takav ugovor o radu biti primjeren karakteru posla koji obavljaju.