- Sa suprugom i četvero djece vraćao sam se s ljetovanja i na kućicama sam ubacio naplatnu karticu u automat, a odmah potom i bankovnu karticu. No, u međuvremenu je do automata došao jedan stariji djelatnik i pritisnuo gumb kako bi me prebacio na kategoriju s prikolicom - priča Knežević te napominje kako s prikolicom na toj relaciji putuje često i zna da ga je pritiskom na gumb prebacio u skuplju kategoriju.

- Kada mi je izašao račun u iznosu od 205 kuna, potrubio sam za djelatnikom dva-tri puta kratko i upitao ga zašto me prebacio, a on se tada obrušio na mene. Doslovno je poludio, derao se kako nije ništa prebacio i kako mu je dosta svega, da drži deset linija... Psovao mi je majku i urlao, a djeca u automobilu su od straha počela vrištati i plakati - priča potreseni Knežević koji mu je kroz otvoreni prozor kazao kako se ne smije tako ponašati, a djelatnik mu je potom zaprijetio kako će ga 'razbiti'.

- Izašao sam iz auta, no ostao sam priseban, prvenstveno zbog djece. Tada su do nas došla još dvojica djelatnika i voditelj smjene koji su ga pokušavali smiriti i kazali mu da ode u kućicu, no on ih nije slušao i stalno se vraćao i psovao me, a šef je kazao 'Pusti ga, tek se vratio s bolovanja pa mu nije dobro' - kazao je Knežević pa ispričao kako se ubrzo cijela stvar razriješila:

- Drugi djelatnik je uzeo moju karticu i stornirao je te mi autoput naplatio 128 kuna, kolika je i stvarna cijena. Kazali su da će mi novac na račun biti vraćen u roku od dva dana - kazao je Knežević te napomenuo kako uopće nije poanta u novcu, već nam se javio jer je ostao zatečen što na takvom mjestu s ljudima radi potpuno neuračunljiv i agresivan djelatnik.
 
 
Izvor: Jutarnji.hr
Autor: Portal Jutarnji.hr
Foto - ilustracija: Vjekoslav Skledar / CROPIX
Objavljeno: 28. 8. 2015.