NAŠ FOTOREPORTER POSJETIO JE GRADILIŠTE PELJEŠKOG MOSTA Evo kakav je ondje zahvat danas započeo i kada stiže moćna kineska mehanizacija
(Jutarnji list) MEGAPROJEKT Gradilište Pelješkog mosta u Komarni priprema se za dolazak kineskog izvođača China Road and Bridge Corporation (CRBC) te je u ponedjeljak počelo razmontiranje dizalice koju je koristio bivši izvođač radova.
Gradilište Pelješkog mosta u Komarni priprema se za dolazak kineskog izvođača China Road and Bridge Corporation (CRBC) te je u ponedjeljak počelo razmontiranje dizalice koju je koristio bivši izvođač radova, a prema najavama, kineski bi strojevi trebali na gradilište doći do kraja kolovoza.
Kako se moglo saznati na gradilištu, dizalica se uklanja jer će kineski izvođač na gradilište dovesti svoju mehanizaciju.
Predstavnici Hrvatskih cesta, naručitelja radova i China Road and Bridge Corporation (CRBC), izvođača radova, potpisali su u ponedjeljak u Stonu zapisnike o primopredaji projektne dokumentacije za izgradnju Pelješkog mosta.
Pelješki most bit će dug 2,4 kilometra i visok 55 metara, a imat će četiri prometna traka. Od današnjeg dana počinje teći rok od 36 mjeseci za realizaciju izgradnje Pelješkog mosta.
Inače, ugovor s bivšim izvođačem radova o gradnji Pelješkog mosta, koji je bio potpisan 2007., raskinut je 2012. godine. Vlada je tada dala suglasnost da se raskine Ugovor o građenju mosta kopno-Pelješac sklopljenog između Hrvatskih cesta d.o.o. i Poslovne udruge tvrtki Konstruktor-Inženjering d.d., Split (vodeći partner), Viadukt d.d., Zagreb (partner) i Hidroelektra niskogradnja d.d., Zagreb (partner).
Među ostalim, obrazloženo je da Hrvatska nije u mogućnosti osigurati sredstava za dovršetak tog projekta, vrijednog nešto više od 1,9 milijardi kuna.