Članak 12. tog Pravilnika kaže:

“Službena osobna i terenska vozila uz korištenje od 0-24 sve dane u tjednu zadužuju radnici imenovani na radna mjesta Koordinatora za praćenje ugovora o pružanju usluga održavanju autoceste i naplate cestarine, predstojnik ureda Uprave, Direktora sektora, Šef samostalnog odjela za ekonomske i financijske i zajedničke poslove, Šef samostalnog odjela za nabavu, Šef samostalnog odjela za unutarnju kontrolu i nepravilnosti i Šef samostalnog odjela za informatiku.

Naknada troškova nastalih korištenjem službenih vozila u privatne svrhe osobe iz stavka 1, ovog članka, obračunat će se i podmiriti mjesečno na teret Društva”.

A ova fora iz posljednje rečenice, u kojoj se, da ne bude zabune, naglašava da će biti refundirani svi troškovi nastali prilikom upotrebe automobila u privatne svrhe, je pogotovo slatka.

S tim da na službene sastanke, kako saznajemo, manadžere vozi vozač u drugom službenom automobilu, tako da šefovi u stvari na raspolaganju imaju “osobni” službeni automobil i “tvrtkin” službeni automobil. Evala, majstori. Ne bi uopće bilo čudno ako bi se ispostavilo da je takva situacija i u drugim većim javnim poduzećima.
 
 
Izvor: Slobodna Dalmacija
Autor: Frenki Laušić
FOTO: Goran Mehkek / CROPIX
Objavljeno: 16. 12. 2014.