Dugo najavljivan projekt automatizacije naplate cestarine je u punom zamahu, a uskoro očekujemo i raspisivanje natječaja za beskontaktnu naplatu te početak transformacije onoga što nam je svima dobro poznato u nešto nepoznato i novo.

Projekt će se implementirati u roku od dvije godine i mi vas želimo pripremiti za tu promjenu što je brže i efikasnije moguće. Da bi bili spremni za nešto novo moramo pravovremeno izvršiti pripreme za nova radna mjesta. Temeljem toga smo odlučili provesti edukaciju digitalne pismenosti za naše radnike.

Na ovu temu se vode mnogi razgovori na svim razinama i poljima odlučivanja, budući da svakako moramo biti upućeni i uključeni u sve procese vezane za implementaciju i funkcioniranje načina naplate cestarina koji nas sve čeka u budućnosti.

Projekt je zamišljen tako da se u svakoj TJO organizira edukacija digitalne pismenosti za sve radnike naplate cestarine, ali i za sve one radnike kojima je znanje koje se tiče poznavanja rada na računalu nešto novo. Na edukaciji ćete steći znanja potrebna za pravilno slanja mailova i dopisa, služenje s MS Wordom i Excelom, služenje portalom kao što je e-građani itd. Projekt će se provoditi u 2023., a ako bude potrebno i u 2024., ovisno o broju sudionika.

Kako bismo uspješno proveli projekt moramo imati jasne i točne podatke koji će biti pokazatelj onoga što radnici žele pa smo odlučili ovih dana poslati na teren anketu u kojoj će svaki radnik moći anonimno ispuniti svoja očekivanja od nas. Želimo da nam svojim uvidima pomognete pri kreiranju i realiziranju jasnije slike oko potencijalne nove budućnosti za sve nas.

Molimo vas da anketu ispunite iskreno kako bismo mogli što bolje prilagoditi naše djelovanje vašim željama. Planiramo tijekom ove godine imati sastanke po svim regijama s radnicima iz sektora naplate cestarine kada budemo imali točne informacije o izgledu budućeg ustroja sektora, a do tada ćemo imati intenzivne sastanke s povjerenicima koji će vam prenositi sve informacije kao bi u svakom trenutku znali sva događanja i što vas sve točno čeka.

Naš cilj i zadatak je ojačati digitalne vještine i kompetencije naših radnika, da nitko ne ostane bez posla i da svatko nađe svoje mjesto pod Suncem u nekom budućem ustroju naplate cestarina.