BIVŠI ZADARSKI VATERPOLIST U NOVOJ AFERI HAC-a Goran Jovančević: Podmeću mi da sam skladištar koji će reorganizirati HAC-ONC
(Zadarski.hr)
Prema odluci koju je prošlog tjedna donijela uprava HAC-ONC-a, tvrtke za održavanje i naplatu korištenja hrvatskih autocesta, na čelu novog tima za unapređenje organizacijske strukture tvrtke, koja će prethoditi njezinom restrukturiranju i privatizaciji, postavljen je 41-godišnji Zadranin Goran Jovančević.
![9759.goran jovancevic](/upload/vijesti11/9759.goran-jovancevic.jpg)
Njegovo je imenovanje izazvalo veliku pažnju zbog činjenice da je do 8. srpnja radio na mjestu referenta- skladištara u Tehničkoj jedinici održavanja Maslenica. Spomenutom odlukom uprave unaprijeđen je na radno mjesto višeg suradnik II, u grupi za kvalitetu i standardizaciju. Iako za sada nitko nije htio javno problematizirati njegov izbor, u medijimama su se vrlo brzo pojavile anonimne izjave iz HAC-ONC-a kako je potez uprave "potpuni promašaj i neodgovorno ponašanje prema tvrtci koju Vlada uskoro namjerava privatizirati inicijalnom javnom ponudom dionica".
Još jednom, po tko zna koji put, duhove u HAC-u uzbrukalo je kadroviranje i, kako tvrde anonimni izvori iz te državne tvrtke, činjenica da će "jedan skladištar bez kvalifikacija voditi reorganizaciju HAC-ONC-a tešku čak deset milijardi kuna". No, sam Jovančević s kojim smo jučer razgovarali, kaže kako je ta informacija ne samo netočna već i tendenciozno plasirana jer je "sasvim jasno kako on i dvoje izabranih kolega neće voditi nikakvo restrukturiranje niti reorganizaciju HAC-ONC-a već projekt unaprijeđenja organizacijske strukture".
- A reference za taj posao imam kroz iste ili slične projekte koje sam radio kao član Radničkog vijeća zadnjih godina. To iskustvo poznavanja svih radnih mjesta i poslovnih procesa u cijeloj tvrtci, pogotovo operative, ključno je za odraditi ovaj projekt kojemu je cilj baš objedinjavanje pojedinih radnih mjesta radi veće iskorištenosti i, naravno, ušteda. To je veliki posao u koji nije uključen samo, sada odjednom problematičan, tim od troje ljudi sa mnom na čelu, već niz drugih službi unutar tvrtke - kaže Jovančević dodajući kako ustrojstvo ovog tima nije odluka koja je donesena u jedan dan već nešto o čemu se razgovara zadnjih tri-četiri godine i to ne samo s ovom već i s bivšim upravama.
- Ali, nemam se namjeru nikome opravdati zašto sam izabran na to mjesto i mislim da moje imenovanje zaista nije vijest koja zaslužuje toliku pozornost. Dobio sam priliku i prihvatio sam je, jednako kao što bih prihvatio svaki projekt za koji mislim da mu svojim znanjem i radom mogu doprijenijeti. Potpuno sam apolitičan, ne zanima ne nikakva stranka ni politika. Neka me puste da odradim posao do kraja i uspješno završim projekt. Uostalom, nije to posao za koji su kvalificirani samo ljudi koji mogu letjeti na Mars, zašto ga ne bi radile osobe iznutra sa znanjem i iskustvom na sličnim projektima - kaže Jovančević koji ima višu stručnu spremu ekonomiste, a u HAC-u je zaposlen zadnjih 12 godina.
Na pitanje koliko mu se ovim unaprijeđenjem na mjesto višeg suradnika II, u grupi za kvalitetu i standardizaciju povećala plaća, Jovančević kaže kako njegova primanja spadaju u rang srednjih plaća u HAC-u i da su znatno niža od onoga što mu anonimni izvori iz HAC-a pripisuju. Kako neslužbeno doznajemo, sada će mu plaća biti između šest i sedam tisuća kuna, a novi posao će nastaviti raditi iz Zadra.
Inače, Jovančević je u Zadru bio glavni organizator prikupljanja potpisa protiv davanje autocesta u koncesiju, za referendum građanske inicijative "Ne damo naše autoceste".