U planovima građenja i održavanja autocesta i cesta za 2015. godinu, koje je nedavno usvojila Vlada, navodi se da će Hrvatske autoceste i Hrvatske ceste potpisati sporazum o nastavku gradnje Podravskog ipsilona.

No tu postoji "mali" problem – Hrvatske autoceste još su 2013. godine raskinule ugovor s izvođačima radova za gradnju druge faze te prometnice i sad, kako doznajemo, žele raskinuti taj raskid ugovora!

No krenimo redom. Odluku o gradnji Podravskog ipsilona kao autoceste donijela je još vlada Ive Sanadera, i to pod pritiskom njegovih tadašnjih koalicijskih partnera, HSS-a i HSLS-a koji svaki na jednom kraku te prometnice imaju svoju izbornu bazu. Ugovori s izvođačima radova, vrijedni 1,87 milijardi kuna, potpisani su iako nisu bila osigurana sredstava za to, a igrokaz sa svečanim otvorenjem radova odigran je pred lokalne izbore 2009. godine.

No radovi nisu tada doista i počeli, nego tek 2011. godine kada se tadašnja uprava HAC-a dogovorila s izvođačima radova da se ugovor za Podravski ipsilon podijeli na dva dijela, odnosno faze.

Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od ponedjeljka ili prelistajte u e-izdanju Večernjeg lista
 
 
Izvor: Večernji list
Autor: Josip Bohutinski
Foto: VL
Objavljeno: 2. 3. 2015.